Kiinteistömaailma avaa uuden asuntomyymälän Vaasaan

Kiinteistömaailma-ketju avaa huhtikuun lopulla uuden asuntomyymälän Vaasan Pitkäkadulle. Yrittäjänä uudessa asuntomyymälässä toimii Markku Jussila, ja alkuvaiheessa asuntomyymälässä työskentelee hänen lisäkseen kaksi myynnin ammattilaista.

Kiinteistömaailman uusin yrittäjä Markku Jussila on monelle vaasalaiselle tuttu yli kahdenkymmenen vuoden K-kauppiasuransa ajoilta. Parisen vuotta sitten Jussila siirtyi kiinteistönvälitysalalle, suoritti laillistetun kiinteistönvälittäjän ja vuokravälittäjän (LKV ja LVV) kokeen ja aloittaa nyt maan suurimman välitysketjun eli Kiinteistömaailman yrittäjänä.

”Kiinteistömaailman merkittävä kilpailuetu on yhteismyynti, jossa ketjun yrittäjät ja välittäjät palvelevat yhdessä asiakkaita yli kuntarajojen. Aktiivisena korkeakoulu- ja yliopistokaupunkina muuttoliike on Vaasaan, Vaasassa ja Vaasasta vilkasta, jolloin hyvät kontaktit eri puolille maata ovat tärkeitä parhaan asiakaspalvelun ja tehokkaan myynnin varmistamiseksi”, Jussila toteaa.

Jussilan lisäksi uudessa asuntomyymälässä työskentelevät kokeneet myynnin ammattilaiset Jarmo Matikainen ja Titta Jussila.

Ovet Pitkäkatu 57:ssä sijaitsevassa uudessa asuntomyymälässä avautuvat huhtikuun lopulla. Kolmikko toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Kiinteistömaailman palveltavaksi!

yrittäjä Markku Jussila, Kiinteistömaailma Vaasa, puh. 0400 563347

Kiinteistömaailma on kauppamäärillä mitattuna Suomen suurin välitysketju. Sen kaikki yli 100 asuntomyymälää noin 50 paikkakunnalla ovat itsenäisten yrittäjien omistamia yhtiöitä. Kaikkineen ketjun asuntomyymälöissä työskentelee yli 500 välitysammattilaista, jotka tarjoavat asiakkailleen kiinteistönvälitys-, vuokravälitys- ja arviointipalveluja.

18.04.2024 Kiinteistömaailma