Kiinteistömaailma-ketju on näin myös ulkoisilta tunnisteiltaan valmis ensi vuonna käynnistyvään juhlavuoteen: 30 vuoden aikana ketju on noussut kauppamäärillä maan suurimmaksi alan toimijaksi ja suomalaisten mielissä ammattimaisimmaksi ja hinta-laatu-suhteeltaan parhaaksi kiinteistönvälitysketjuksi*.
”Suomalaiset tuntevat Kiinteistömaailman vihreänä ketjuna. Uudistuneenakin olemme edelleen se vihreä kiinteistönvälitysketju, joka haluaa eteenpäin katsoen uudistaa suomalaista asuntokauppaa”, sanoo Kiinteistömaailman markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo.
Kiinteistömaailman uusi graafinen ilme on hasan & partnersin käsialaa, pääsuunnittelijana Graphic Designer Jarkko Ojanen.
*Kiinteistönvälitysyritysten bränditutkimuksen lähde: Innolink Reseach, 2018.