Visa Suojasesta uusi yrittäjä Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourulaan

Kiinteistönvälittäjä Visa Suojanen aloittaa Sanna Hotasen yrittäjäkumppanina Kiinteistömaailman Jyväskylän Tourulan (PR-Neliöt Oy) asuntomyymälässä kesäkuun alussa. Vuoden ketjuyrityksenäkin pari vuotta sitten palkittu Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourula saa näin yrittäjäkaksikon, jolla on vahva näkemys ja useiden satojen vuosittaisten asuntokauppojen kokemus alueen asuntokaupasta.

27-vuotias Visa Suojanen on työskennellyt kiinteistönvälittäjänä Jyväskylän ja lähialueiden asuntokaupassa yhteensä reilun viiden vuoden ajan josta viimeiset vajaat neljä vuotta OP Kodin palveluksessa.

”Yrittäjyys palkitussa Kiinteistömaailman ketjuyrityksessä ja mahdollisuus päästä osaksi näin upeaa työyhteisöä on mahdollisuus, jota ei voi jättää käyttämättä”, hymyilee Suojanen uudesta urasiirrostaan.

Aiemmin yksinyrittäjänä Tourulan asuntomyymälää johtanut Sanna Hotanen palkittiin tammikuussa 2019 Kiinteistömaailman Vuoden ketjuyrittäjänä. Palkintoperusteissa Hotasen johtamaa ketjuyritystä kiitettiin ammattimaisesta, laadukkaasta ja systemaattisesta työstä.

”Visan vahva kiinnostus myynnin valmentamiseen ja kohdemarkkinointimme jatkuvaan kehittämiseen tuovat tärkeän lisän tekemiseen”, Sanna Hotanen sanoo.

Viisitoista asuntokaupan ammattilaista työllistävä Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourula on vahvassa kasvussa ja yritys välittääkin Jyvässeudulla vuodessa noin 400 kotia. Yrityksellä on kaupungissa vahva asema uudistuotannon myynnin puolella sekä käytetyn asunnon kaupassa.

Omapihaiset asunnot edelleen tämän hetken kysytyin asuntotyyppi

Kiinteistömaailma julkaisi viime kuussa tuoreimman päivityksen tekoälyyn pohjautuvaan hintaennustemalliinsa, joka näyttää Jyväskylän postinumeroalueille 0,3 prosentin keskimääräistä hinnannousua vuosina 2021 – 2023.

”Pelkästään Jyväskylän kaupungin alueellakin eri postinumeroittain löytyy niin nousevia, vakaita kuin laskeviakin alueita. Välittäjän markkinatuntemus ja ammattitaito korostuvat entisestään jotta asiakkaalle saadaan paras mahdollinen hinta kodista”, korostavat Hotanen ja Suojanen.

”Kevään edetessä Jyväskylän asuntokauppaa on leimannut yhä voimallisemmin erityisesti isompien ja arvokkaampien omakotitalojen kysyntä. Lisääntynyt etätyö ja kotona vietetty aika ovatkin saaneet monet perheet haaveilemaan lisätilasta niin itse kodissa kuin pihamaallakin”, sanoo Visa Suojanen

”Myös vapaa-ajan asuntojen kauppa käy vilkkaasti ja nyt onkin hyvä hetki edetä mikäli myyntiajatuksia tänä kesänä on. Sopivaa kohdetta etsivän kannattaa olla välittäjään yhteydessä ja kertoa toiveistaan”, yrittäjät toteavat.

01.06.2021 Kiinteistömaailma