Riku Muurimäki aloittaa Tapio Anttilan yrittäjäkumppanina Kiinteistömaailma Pirkkalassa

Reilun vuoden ajan toimineen ja Vuoden 2021 tulokasyrityksenä palkitun Kiinteistömaailma Pirkkalan toisena yrittäjänä aloittaa Riku Muurimäki. ”Ensimmäisen kokonaisen vuoden jälkeen olemme päässeet hyvään vauhtiin Pirkkalan kodinvaihtajien ja asuntosijoittajien palvelussa. Tähän kasvun vaiheeseen istuu yrityksen vetovastuun jakaminen kahdelle yrittäjälle hyvin”, sanoo Kiinteistömaailma Pirkkalan asuntomyymälän syksyllä 2020 avannut Tapio Anttila.

Pirkkalan Kiinteistömaailma-yrittäjä Tapio Anttila tuntee uuden yrittäjäkumppaninsa Riku Muurimäen vuosien ajalta.

”Olemme edellisissä työuran vaiheissa tehneet pitkään töitä kollegoina vapaa-ajanasuntokaupassa. Riku on vahva myynnin ja myynnin johtamisen ammattilainen, joka täydentää yrityksemme kokoonpanoa erinomaisella tavalla”, Anttila sanoo. Kiinteistömaailma Pirkkalan henkilövahvuus on tällä hetkellä viisi asuntokaupan ammattilaista. ”Suunnitelmamme on edelleen rekrytoida lisää tekijöitä, vaikka osallistumme myös itse aktiivisesti välitystyöhön ja asiakaspalveluun”, Anttila ja Muurimäki sanovat.

Kiinteistömaailma Pirkkala valittiin Kiinteistömaailma-ketjun Vuoden 2021 tulokasyritykseksi tammikuussa pidetyssä valtakunnallisessa gaalajuhlassa. Hyvälle kasvu-uralle päässyt yritys tavoittelee edelleen selkeästi isompaa roolia alueen asunto- ja kiinteistökaupassa.

”Meillä on ilo toimia yhdellä Pirkanmaan parhaista ja kysytyimmistä alueista. Erityisesti perheasunnoille on täällä jatkuvasti todella vahva kysyntä”, Anttila mainitsee.

Kiinteistömaailma Pirkkalan lisäksi Anttila ja Muurimäki omistavat myös Kiinteistömaailman Rukan toimipisteen, jossa kaksikko hyödyntää vahvaa aiempaa taustaansa vapaa-ajanasuntokaupassa.

Tapio Anttila, yrittäjä, Kiinteistömaailma Pirkkala, puh. 040 7323067
Riku Muurimäki, yrittäjä, Kiinteistömaailma Pirkkala, puh. 050 5142014