Uudet yrittäjät Kiinteistömaailma Helsinki Etelä-Haagaan

Kiinteistömaailma Helsinki Etelä-Haagan yrittäjä vaihtuu. Lähes 10 vuoden ajan Kiinteistömaailman yrittäjänä alueella toiminut Seija Lammi on myynyt yrityksenä liiketoiminnan Janne Kumpulaiselle, Jesse Nylundille, Antti Haatajalle ja Maria Pusalle eli yrittäjänelikolle, jonka yritys (Amuletti Asunnot Oy) palkittiin Kiinteistömaailman Vuoden ketjuyrityksenä.

Kiinteistömaailma Helsinki Etelä-Haagan uuden yrittäjät ovat yhdistelmä syvällistä pääkaupunkiseudun asuntokaupan tuntemusta ja tuoretta näkemystä.

Maria Pusa avasi ensimmäisen Kiinteistömaailman asuntomyymälänsä Espoon Tapiolaan 26 vuotta sitten ja toisen muutamaa vuotta myöhemmin Helsingin puolelle, Munkkiniemeen. Yrittäjäkumppanina Maria Pusalla on ollut Espoon ja läntisen Helsingin asuntokaupassa viidentoista vuoden ajan hänen poikansa Janne Kumpulainen.

”Viimeinen vuosi on ollut meillä voimakkaan uudistumisen aikaa. Vajaa vuosi sitten otimme hoitoomme myös Herttoniemen ja Viikin Kiinteistömaailman asuntomyymälät ja nyt vuodenvaihteesta Etelä-Haagan”, kertoo Janne Kumpulainen.

Laajentuminen myös Etelä-Haagan asuntokauppaan tuli mahdolliseksi, kun Maria Pusan ja Janne Kumpulaisen yrittäjäkumppaneina aloittivat viime vuonna Antti Haataja ja Jesse Nylund – ensin mainittu on yksi tunnetuimmista tekijöistä Espoon asuntokaupassa ja jälkimmäiseksi mainittu pohjoisen Suomen asuntokaupasta pääkaupunkiseudulle muuttanut, huippumyyjäpalkittu insinööri ja laillistettu kiinteistönvälittäjä.

”Tällä uudella yrittäjänelikolla ja Kiinteistömaailman Etelä-Haagan asuntomyymälän kokeneen ja osaavan henkilökunnan kanssa haluamme jatkaa alueen kodinvaihtajien ja asuntosijoittajien palvelua, jossa mm. kohdevideoiden käyttöä hyödynnetään laajasti ja palkitusti”, Kumpulainen jatkaa.

Janne Kumpulainen, yrittäjä ja toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma Espoo Tapiola ja Helsinki Munkkiniemi, Herttoniemi ja Viikki, sekä 1.1.2022 alkaen Etelä-Haaga, puh. 040 753 1753

20.01.2022 Kiinteistömaailma