Tarjouskaupalla varmistetaan asunnon todellinen markkinahinta

Epävarmassa markkinassa asunnon todellisen arvon määrittäminen voi olla hankalaa. Liian korkea pyyntihinta voi karkottaa ostajat ja vaikuttaa siten ratkaisevasti asunnon myyntitodennäköisyyteen.

Tarjouskauppa tarjoaa myyjälle helpon tavan määrittää asunnon oikea markkinahinta. Markkinahinta on kysynnän ja tarjonnan kautta määräytyvä hinta, eli se hinta, jonka ostaja on asunnosta valmis maksamaan.

Videolla Kiinteistömaailman toimitusjohtaja kertoo, miksi Tarjouskauppa on sekä ostajalle että myyjälle hyödyllinen tapa tehdä asuntokauppaa.

06.05.2016 Kiinteistömaailma

Pyydä perusteltu hinta-arvio asunnostasi!

Kutsu välittäjämme Kotikäynnille, kun haluat keskustella tarkemmin asunnon myynnistä ja arvosta. Välittäjiemme antamat hinta-arviot ovat toteutuneet tilastojemme mukaan keskimäärin 98 prosenttisesti.

Kotikäynti ei sido sinua mihinkään eikä aiheuta sinulle mitään kuluja.

Uusimmat aiheesta

Kiinteistömaailman digikauppaa tehdään nyt laajasti - toistaiseksi nopeimmat kaupat on saatettu alusta loppuun neljässä tunnissaKiinteistömaailman 51. Kiinteistönvälittäjäbarometri: Asuntomarkkina porskuttaa huolimatta ikävistä signaaleistaKiinteistömaailmalle uusi mobiilikäyttäjien ehdoilla tehty verkkopalvelu – jo noin 2/3 asioinnista tapahtuu kännykälläKiinteistömaailma tehnyt ensimmäisen digiasuntokaupan