Juhlajulkaisu: 25 vuotta suomalaista asumista ja kodinvaihtoa

Suomalaisen asumisen ja kodinvaihdon muutoksia vuosina 1994 – 2019 kuvaava juhlajulkaisumme on luettavissa tältä sivulta. ”25 vuotta suomalaista asumista ja kodinvaihtoa” -katsaus julkaistiin 50. Kiinteistömaailman kiinteistönvälittäjäbarometrin yhteydessä 25.4.2019.

Juhlajulkaisu25

Lataa juhlajulkaisu tästä >

26.04.2019 Kiinteistömaailma

Pyydä perusteltu hinta-arvio asunnostasi!

Kutsu välittäjämme Kotikäynnille, kun haluat keskustella tarkemmin asunnon myynnistä ja arvosta. Välittäjiemme antamat hinta-arviot ovat toteutuneet tilastojemme mukaan keskimäärin 98 prosenttisesti.

Kotikäynti ei sido sinua mihinkään eikä aiheuta sinulle mitään kuluja.

Uusimmat aiheesta

Kiinteistömaailman Pulssi: Ylivirittyneestä myyjän markkinasta kohti normaalimpaa asuntokauppaaKiinteistömaailma on ostanut Baltian maissa toimivan Ober-Hausin Realia Group -konserniltaKiinteistömaailman Pulssi: Asuntokaupassa vilkkain toukokuu sitten vuoden 2012Visa Suojasesta uusi yrittäjä Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourulaan