Mika Laurikainen on nimitetty Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtajaksi

Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Mika Laurikainen 1.9.2023 alkaen. Nykyinen toimitusjohtaja Risto Kyhälä siirtyy Kiinteistömaailma Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi. Laurikainen työskentelee tällä hetkellä Kiinteistömaailman liiketoimintajohtajana vastaten koko Suomen franchising-verkostosta ja sen kehittämisestä.

Samassa yhteydessä tehdään seuraavat nimitykset Kiinteistömaailman johtoryhmässä.

KTM Tony Korkala on nimitetty talouspäälliköksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän on aiemmin työskennellyt Kiinteistömaailman analyytikkona ja johtoryhmän sihteerinä.

OTM, KTM Sanna Suni on nimitetty lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän sihteeriksi. Hän on aiemmin työskennellyt Kiinteistömaailman lakiasiainpäällikkönä.

”Aikaisemmin sovitun ja itselleni annetun lupauksen mukaisesti täyttäessäni huomenna 60 vuotta keskityn jatkossa hallitustehtäviin. Kiinteistömaailmassa jatkan kuitenkin kokopäivätoimisesti antaen mahdollisimman suuren tuen uudelle toimitusjohtajalle, jolla on erittäin vahva kokemus ja osaaminen franchising-ketjuista”, sanoo Risto Kyhälä.

Kiinteistömaailma Oy:n hallituksen muodostavat jatkossakin Risto Kyhälä (pj.), Kenneth Kaarnimo (aiempi pj.), Arto Martonen ja Marcus Blomqvist.

”Olen erittäin innoissani ja otettu nimityksestäni Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtajaksi. Tulevaisuudessa pyrimme vahvistamaan Kiinteistömaailman asemaa markkinajohtajana sekä tarjoamaan entistäkin parempia ratkaisuja asiakkaillemme. Odotan innolla yhteistyötä yrittäjiemme kanssa ja uusien mahdollisuuksien luomista yhdessä”, sanoo Mika Laurikainen.

Kiinteistömaailma Oy:n johtoryhmään kuuluvat 1.9.2023 alkaen toimitusjohtaja Mika Laurikainen (pj.), markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo ja talouspäällikkö Tony Korkala sekä sihteerinä lakiasiainjohtaja Sanna Suni.

hallituksen pj. (1.9.2023 alkaen) Risto Kyhälä, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0400 998800
toimitusjohtaja (1.9.2023 alkaen) Mika Laurikainen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 040 560 7514
Kiinteistömaailman kuvapankki (sisältää myös Risto Kyhälän ja Mika Laurikaisen valokuvat) löytyy osoitteesta https://www.kiinteistomaailma.fi/kuvapankki

Kiinteistömaailma on kiinteistönvälityspalveluita Suomessa ja Baltian maissa tarjoava yritys. Suomessa Kiinteistömaailma on maan suurimpia kiinteistönvälitysliikkeitä, jossa työskentelee lähes 600 asuntokaupan ammattilaista reilussa sadassa yrittäjävetoisessa asuntomyymälässä ympäri Suomen. Baltian maissa Kiinteistömaailma toimii Ober-Haus -brändillä. Kiinteistömaailma osti Ober-Hausin liiketoiminnan kesällä 2021. Kiinteistömaailma Oy:n omistaa kotimainen osakeyhtiö, jonka osakkaina ovat Risto Kyhälä sekä yhtiöittensä kautta Arto Martonen, Kenneth Kaarnimo ja Merasco Real Estate.
10.08.2023 Kiinteistömaailma