Kajaanin Kiinteistömaailmaan uudet yrittäjät

Kiinteistömaailma Kajaanin uusina yrittäjinä ovat aloittaneet Isa Kihlström-Liuski ja Jaakko Tanskanen. Samassa yhteydessä Kajaanin asuntomyymälä muuttaa uuteen osoitteeseen Välikatu 15.

Kiinteistömaailman uutena yrittäjänä aloittava Isa Kihlström-Liuski tuntee Kajaanin asunto- ja kiinteistökaupan perin juurin kymmenen vuoden ja useiden satojen kauppojen kokemuksella. Hänen yrittäjäkumppaninsa Jaakko Tanskanen on niin ikään aikaisemmin työskennellyt Kajaanissa, mutta keskittynyt viime vuodet Sotkamon asunto- ja kiinteistökauppaan. Jatkossa kaksikolla on kaksi asuntomyymälää, toinen Kajaanissa ja toinen Sotkamossa.

”Kajaanin pitkäaikaisten yrittäjien Taimi ja Jarmo Kyllösen luopuessa liiketoimintakaupan myötä Kiinteistömaailma-yrittäjyydestä avautui tällainen mahdollisuus, johon halusimme tarttua”, he toteavat.

Kiinteistömaailmalla on Kajaanissa noin viidenneksen markkinaosuus. Päättyneenä vuonna Kiinteistömaailman välittämien kohteiden myyntiaika Kajaanissa oli 88 vuorokautta, kun muuten myyntiaika paikkakunnalla oli 113 vuorokautta.

”Vahva paikallistuntemus, hyvät verkostot ja rakkaus kaupunkiin sekä yhteismyynti muidenkin paikkakuntien Kiinteistömaailman asuntomyymälöiden kanssa ovat etumme, joilla asuntokauppaa voidaan tehdä mahdollisimman tehokkaasti”, Kihlström-Liuski toteaa.

Yrittäjävaihdoksen myötä Kajaanin asuntomyymälä muuttaa uusiin liiketiloihin. Myymälä on edelleen Välikadun varrella, jatkossa numerossa 15. Uudet yrittäjät toivottavat asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi poikkeamaan asuntomyymälässä.

yrittäjä Isa Kihlström-Liuski, Kiinteistömaailma Kajaani ja Sotkamo (Sotkamon Kodit Oy), puh. 0401873997
yrittäjä Jaakko Tanskanen, Kiinteistömaailma Sotkamo ja Kajaani (Sotkamon Kodit Oy), puh. 0400 197 990

26.01.2024 Kiinteistömaailma