Sari Leppikangas on nimitetty Kiinteistömaailma Oy:n omistaman Pala-palvelun liiketoimintajohtajaksi

Sari Leppikangas on nimitetty johtamaan Kiinteistömaailma Oy:n omistamaa uutta Pala-palvelua. Pala tarjoaa palveluja asuntojen itsemyyjille: myyjä hoitaa asuntokauppansa itse mutta ostaa haluamansa Palan palvelua esimerkiksi asunnon markkinointia tai kauppaneuvotteluja varten. Palvelu on tällä hetkellä pilottivaiheessa, ja siihen voi tutustua osoitteessa www.palalkv.fi

Sari Leppikangas on tehnyt pitkän 15 vuoden uran finanssialalla erilaisissa esimiestehtävissä. Viimeksi hän on työskennellyt Danske Bankissa uusasiakashankinnassa esimiehenä.

- Sarin tehtävä on luotsata Pala-palvelu pilottivaiheesta vahvaksi palvelubrändiksi. Kiinteistömaailma Oy:n palveluperheeseen kuuluu jatkossa Kiinteistömaailma-franchisingketjun tarjoama täyden palvelun kiinteistönvälityspalvelu sekä uusi Pala-palvelu itsemyyjien avuksi, kuvaa Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Kiinteistömaailma Oy Danske Bankin täysin omistama tytäryhtiö. Sen Kiinteistömaailma-brändillä toimiva franchising-kiinteistönvälitysketju toimii yli 50 paikkakunnalla ja on maan suurin kiinteistönvälittäjä viime vuoden yli 13000 asunto-osake- ja kiinteistökaupallaan.

Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma Oy, p. 050 433 2080
Sari Leppikangas, liiketoimintajohtaja, Pala, p. 050 422 6068 (alk. 4/2018)

22.03.2018 Kiinteistömaailma