Kiinteistönvälitysketju Kiinteistömaailma uudistaa brändi-ilmeensä 30. juhlavuotensa kynnyksellä

Suomen suurin kiinteistönvälitysketju Kiinteistömaailma on julkaissut uuden ilmeensä verkkopalvelussaan kiinteistomaailma.fi sekä asuntomyymälöissään. Uudistuneella ilmeellään ketju viestii brändinsä ytimessä olevista asioista: ammattimaisuudesta ja luotettavuudesta sekä ajan hermolla elämisestä ja edelläkävijyydestä.

Kiinteistömaailma-ketju on näin myös ulkoisilta tunnisteiltaan valmis ensi vuonna käynnistyvään juhlavuoteen: 30 vuoden aikana ketju on noussut kauppamäärillä maan suurimmaksi alan toimijaksi ja suomalaisten mielissä ammattimaisimmaksi ja hinta-laatu-suhteeltaan parhaaksi kiinteistönvälitysketjuksi*.

”Suomalaiset tuntevat Kiinteistömaailman vihreänä ketjuna. Uudistuneenakin olemme edelleen se vihreä kiinteistönvälitysketju, joka haluaa eteenpäin katsoen uudistaa suomalaista asuntokauppaa”, sanoo Kiinteistömaailman markkinointi- ja viestintäjohtaja Taina Mustamo.

Kiinteistömaailman uusi graafinen ilme on hasan & partnersin käsialaa, pääsuunnittelijana Graphic Designer Jarkko Ojanen.
 

*Kiinteistönvälitysyritysten bränditutkimuksen lähde: Innolink Reseach, 2018.

24.04.2019 Kiinteistömaailma

Valitse Kiinteistömaailma

Kutsumalla välittäjämme kotiisi saat arvion asuntosi arvosta ja kuulet, miten sitä kannattaa lähteä markkinoimaan.

Kiinteistömaailman välittäjien arviot ovat toteutuneet viime vuosina 98 prosentin varmuudella.