Kiinteistömaailman asuntovideoita katsottu miljoona kertaa

”Nopeasti huippusuosituiksi tulleet asuntovideot ovat viime vuosien merkittävin uusi apu asunnonostajille ja siten mitä oivallisin esimerkki arjen digitalisaatiosta”, sanoo Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Kiinteistömaailma-ketjulla myynnissä olevien asuntojen esittelyvideoita on katsottu nyt yhteensä 1 000 000 kertaa. Videot tulivat säännönmukaisesti osaksi myynnissä olevien asuntojen esittelyjä Kiinteistömaailmassa viime vuonna, joten ne ovat löytäneet paikkansa uutta kotia etsivien keskuudessa vauhdikkaasti. Suosio kasvaa edelleen nopeasti kuukausittaisten katsojamäärien lähestyessä jo 200 000 kertaa.

”Viitisentoista vuotta sitten Kiinteistömaailma toi ensimmäisenä valokuvat asuntojen myynti-ilmoituksiin verkkosivuille. Ne olivat aikanaan iso juttu. Nyt videoiden avulla otetaan merkittävä uusi digiloikka asiakkaiden palvelussa: ne auttavat hahmottamaan erityisesti asunnon tilaratkaisuja valokuvaa paremmin”, Erkki Heikkinen sanoo.

Heikkinen toteaa, että asuntovideot ovat erinomainen esimerkki arjen digitalisaatiosta eli toimintatapojen uudistamisesta ja palveluiden sähköistämisestä. Nopea suosio kertoo, että palvelu vastaa aitoon tarpeeseen.

”Kotisohvalta käsin voi tehdä entistä perustellumpia päätöksiä, mitä asuntoja haluaa lähteä paikan päällekin katsomaan. Myös myyjälle videot ovat etu: asunnon esittely on koko ajan käynnissä”, Heikkinen sanoo.

Yhteensä asuntojen esittelyvideo on tehty jo lähes 7000 Kiinteistömaailmalla myynnissä olevasta kohteesta. Alkaneen vuoden aikana videoita tehdään yhä isommasta osasta Kiinteistömaailmalla myynnistä olevista kohteista.

Erkki Heikkinen, toimitusjohtaja, puh. 050 433 2080
Taina Mustamo, viestintäjohtaja, puh. 050 4240045