Kiinteistömaailmalle uudet yrittäjät Töölöön asuntomyymälään

Kiinteistömaailman uutena yrittäjäkolmikkona Helsingin Töölössä aloittavat Tiia ja Mika Lounavuori sekä Merja Aaltonen. Mannerheimintie 19:ssa olevan asuntomyymälän liiketoiminta siirtyy kaupan myötä Eero Viitamäeltä uusille yrittäjille kesäkuun alussa.

Töölön uusilla yrittäjillä on vahva kiinteistön- ja viikko-osakevälitystausta sekä yrittäjäkokemusta myös muilta toimialoilta. Tiia Lounavuori on työskennellyt ennen v. 2013 alkanutta kiinteistönvälitysuraansa kampaamoyrittäjänä liki parinkymmenen vuoden ajan, ja Merja Aaltonen toimi K-kauppiaana ennen v. 2002 alkaneita kiinteistönvälitysvuosiaan. Mika Lounavuori puolestaan on työskennellyt mm. myyntijohtajana, myyjänä ja kouluttajana viikko-osakekaupassa 25 vuoden ajan.

”Kiinteistömaailmassa houkuttaa ennen muuta luotettava ja tunnettu brändi, joka avaa ovia asiakaskohtaamisille ja myynnille”, toteavat uudet yrittäjät ja toivottavat lämpimästi tervetulleiksi asiakaskuntaansa niin uudet kuin vanhatkin asuntomyymälän asiakkaat.

Kiinteistömaailma-ketjulla on Töölössä kolme asuntomyymälää: Kiinteistömaailma Helsinki Taka-Töölö Linnakoskenkadulla, Kiinteistömaailma Helsinki Etu-Töölö Mechelininkadulla ja nyt uusien yrittäjien vetovastuulle siirtyvä Kiinteistömaailma Helsinki Töölön Mannerheimintiellä. Ketjun pääkaupunkiseudun vuokravälitysyksikkö toimii niin ikään Mechelininkadun liiketiloissa.

Kiinteistömaailma on franchising-ketju, jonka kaikki noin 100 asuntomyymälää ovat itsenäisten yrittäjien omistamia ketjuyrityksiä. Kauppamäärillä mitattuna ketju on Suomen suurin kiinteistönvälitysyritys.

ToolonyrittajatLisätiedot:
yrittäjä Tiia Lounavuori, Kiinteistömaailma Helsinki Töölö, puh. 0443539411