Kiinteistömaailma ja Danske Bank yhteisiin tiloihin Kuusamossa

Kiinteistömaailma siirtyi Danske Bankin toimipisteeseen 15.11. alkaen. Jatkossa yhteistyö takaa kuusamolaisille kattavat rahoitus- ja pankkipalvelut sekä asuntokaupan palvelut saman katon alta.

Kiinteistömaailma Kuusamo ja Danske Bank tiivistävät yhteistyötään Kuusamossa. Kiinteistömaailma siirtyi Danske Bankin toimipisteeseen 15.11.2022 osoitteeseen Kirkkotie 23.

”On hienoa saada Kiinteistömaailma meidän kanssamme yhteisiin tiloihin. Ennen kaikkea tästä on paljon hyötyä meidän asiakkaillemme, joille yhteistyö tuo varmasti lisäarvoa. Haluamme, että jatkossakin asiakkailla on helppo hoitaa ajanvarauksella omia laina-asioita sekä asuntokauppoja Kuusamon toimipisteessä”, sanoo Danske Bankin konttorinjohtaja Heidi Pirkonen.

Kiinteistömaailma Kuusamo aloitti toimintansa kaksi vuotta sitten keskittyen pääasiassa uusiin ja käytettyihin vapaa-ajan kohteisiin Rukalla.

”Jatkossa palvelemme kaikkia asiakkaita, nyt myös kuusamolaisia kaikissa asuntoasioissa. Yhteistyöllä voimme tarjota asiakkaan tarvitsemat rahoitus- sekä asuntokaupan palvelut helposti ja kattavasti”, sanoo Kiinteistömaailman yrittäjä Tapio Anttila.

Danske Bank palvelee Kuusamossa laina- ja sijoitusasiakkaita ajanvarauksella sopimuksen mukaan. Päivittäispalveluita Kuusamon toimipisteessä ei ole. Danske Bankissa rahoitusasiantuntijana toimii Tuija Lampila ja Kiinteistömaailmassa Markku Luoma-Kyyny taustavoimana Kuusamon yrittäjä Tapio Anttila.

Tapio Anttila, yrittäjä LKV, kaupanvahvistaja, puh: +358407323067

Kiinteistömaailma on kiinteistönvälityspalveluita Suomessa ja Baltian maissa tarjoava yritys. Suomessa Kiinteistömaailma on kauppamäärillä mitattuna maan suurin kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee 600 asuntokaupan ammattilaista reilussa sadassa yrittäjävetoisessa asuntomyymälässä ympäri Suomen. Yritys perustettiin vuonna 1990. Baltian maissa (Viro, Latvia, Liettua) Kiinteistömaailma toimii Ober-Haus-brändillä. Kiinteistömaailma osti Ober-Hausin liiketoiminnan vuonna 2021.
16.11.2022 Kiinteistömaailma