Sari Honkalehto ja Jani Kesälä aloittavat Mervi Paakkalan yrittäjäkumppaneina Kiinteistömaailma Hyvinkäällä

Kiinteistömaailma Hyvinkään yrittäjäkaarti uudistuu vuodenvaihteessa. Pitkään pohjoisen Uudenmaan asuntokaupassa vaikuttanut yrittäjä Antti Vihavainen on siirtymässä vähitellen eläkkeelle, ja uusina yrittäjinä Hyvinkään Kiinteistömaailmassa (Asuntoahjo Uusimaa Oy) aloittavat Sari Honkalehto ja Jani Kesälä. Heidän kanssaan kolmantena yrittäjänä jatkaa Mervi Paakkala.

Kiinteistömaailma Hyvinkään uudet yrittäjät Sari Honkalehto ja Jani Kesälä tuntevat hyvin paikkakunnan asuntomarkkinan ja sen erityispiirteet: molemmat ovat työskennelleet useamman vuoden ajan kiinteistönvälittäjinä. Jani Kesälällä on kokemusta Hyvinkään asunto- ja kiinteistökaupasta vuodesta 2017, josta viimeiset lähes neljä vuotta nimenomaan Kiinteistömaailmassa kiinteistönvälittäjänä. Erilaisissa osto-, myynti- ja myynninjohtotehtävissä Kesälä on työskennellyt koko tämän vuosituhannen ajan.

Sari Honkalehto puolestaan on toiminut vuodesta 1993 yrittäjänä mm. tapahtuma-, terveys- ja liikunta-alan esimiestehtävissä, joista hän siirtyi kiinteistönvälitykseen sisustussuunnittelijaopintojen kautta vuonna 2018. ”Meillä on koossa kolmikko, jolla on työn ytimen eli kiinteistönvälityksen lisäksi kokemusta ja kiinnostusta kotien menestyksekkäässä myynnissä tarvittavista muista taidoista kuten markkinoinnista ja stailauksesta”, Paakkala, Honkalehto ja Kesälä toteavat. Välitystyöstä pikkuhiljaa luopuvalta Antti Vihavaiselta puolestaan jäävät uudelle kokoonpanolle yli kolmen vuosikymmenen ajan rakennetut yhteistyökumppaniverkostot, joita halutaan edelleen vaalia.

”Jätän yrittäjätehtävät hyvillä mielin uudelle kolmikolle. Jatkan vielä kevään ajan Kiinteistömaailmassa kiinteistönvälittäjänä samalla auttaen uuden yrityksen alkuun lähtöä”, Vihavainen kommentoi.

”Pian kaksi vuotta jatkunut korona-aika on vaikuttanut myös asuntokauppaan ja ylipäätään siihen, mitä ihmiset haluavat kodiltaan. Esimerkiksi etätyössä tarvittavia ”lisähuoneita” kysytään ihan eri tavalla kuin aikaisemmin, ja kaikkineen asumisväljyys niin sisällä kuin omalla pihallakin ovat kokeneet merkittävän arvostuksen nousun. Hyvinkää hyvien kulkuyhteyksien varrella on erittäin kiinnostava alue tilavampaa asumisympäristöä kaipaaville, myös muualta Uudeltamaalta tuleville”, sanovat uudet yrittäjät.

Sari Honkalehto, yrittäjä, Kiinteistömaailma Hyvinkää, puh. 044 4600 106
Jani Kesälä, yrittäjä, Kiinteistömaailma Hyvinkää, puh. 044 4600 104