Kiinteistömaailma Espoo Espoonlahti Merituulen ja Kirkkonummen yrittäjät Hannu ja Päivi Salo valittu Vuoden Franchisingyrittäjiksi

Suomen Franchising-Yhdistys on valinnut Kiinteistömaailma-ketjun yrittäjät Hannu ja Päivi Salon Vuoden 2018 Franchisingyrittäjäksi. Tunnustus julkaistiin perjantai-iltana alan ykköstapahtumassa Franny Awards -gaalassa Helsingissä.

Hannu ja Päivi Salon omistama Espoon Kodit Oy on ollut osa Kiinteistömaailma-ketjua vuodesta 1996. Vuonna 2012 se siirtyi edellisiltä omistajiltaan Saloille. Ensimmäisen Espoon asuntokauppaan keskittyneen asuntomyymälänsä lisäksi Salot laajensivat viime vuonna toimintansa myös Kirkkonummelle, mikä tukee myös Kiinteistömaailma-ketjun kasvustrategiaa.

Franny Awards -gaalassa julkaistuissa palkintoperusteissa korostettiinkin vahvaa kasvua ja asiakkaiden antamaa kiittävää palautetta. Salojen ketjuyrityksen liikevaihdon kasvu vuonna 2017 oli edellisvuodesta huikeat 52 prosenttia, ja kaikkien asiakkaiden kokonaistyytyväisyys oli 4,64 asteikolla 1-5.

- Kiinteistömaailma Espoo Espoonlahti Merituulen ja Kirkkonummen asiantuntijoitten erittäin ammattimainen ja laadukas työ näkyy tyytyväisinä asiakkaina. Peräti 94 prosenttia heidän asiakkaistaan kertoo suosittelevansa heitä. Salot edustavat edistyksellistä uutta yrittäjäsukupolvea, jolla on halu kasvaa pitkäjänteisesti ja nousujohteisesti, ja se tapahtuu ennen muuta hyvien asiakaskokemuksien kautta. On todella iloista huomata, miten heidän työnsä on huomioitu kaikkien maan franchisingketjujen joukossa, toteaa koko Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Menestyksen kulmakivinä Hannu ja Päivi Salo korostavat hyviä suhteita - suhteita niin oman myymälän, Kiinteistömaailma-ketjun kuin muidenkin sidosryhmien välillä.

- Sydämen asia on halu tehdä toiselle kuten itselle toivoo tehtävän, kiteyttävät Salot.

yrittäjä Hannu Salo, Kiinteistömaailma Espoo Espoonlahti Merituuli ja Kirkkonummi (Espoon Kodit Oy), puh. 050 3137 626
yrittäjä Päivi Salo, Kiinteistömaailma Espoo Espoonlahti Merituuli ja Kirkkonummi (Espoon Kodit Oy), puh. 050 534 3402
toimitusjohtaja Erkki Heikkinen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 050 433 2080

26.03.2018 Kiinteistömaailma