Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourulan yrittäjät Sanna Hotanen ja Visa Suojanen ovat ostaneet Kauppakadun Kiinteistömaailman liiketoiminnan

Kiinteistömaailma Jyväskylä Tourulan yrittäjäkaksikko Sanna Hotanen ja Visa Suojanen ovat ostaneet Kiinteistömaailma Jyväskylä Kauppakadun liiketoiminnan Jussi Kauliolta. Jyväskylän molemmat Kiinteistömaailman asuntomyymälät ovat näin Hotasen ja Suojasen omistuksessa, ja kolmen toimipisteen – Jyväskylän Kauppakadun, Tourulan sekä Himoksen - myötä vahvistuu Keski-Suomen maakunnan suurin yksityinen välitysliike.

Kauppamäärillä mitattuna Suomen suurimmalla kiinteistönvälitysketjulla eli Kiinteistömaailmalla on Jyväskylässä noin viidenneksen markkinaosuus välittäjien avulla tehdyistä asunto- ja kiinteistökaupoista. Asiakkaiden palvelusta vastaa Jyväskylässä kaksi asuntomyymälää, jotka molemmat ovat jatkossa Sanna Hotasen ja Visa Suojasen omistuksessa. Kiinteistömaailma Jyväskylä Kauppakadun seitsemän asuntokaupan ammattilaista jatkavat asiakkaiden palvelua ja toimeksiantojensa hoitoa uusien yrittäjien johdolla saumattomasti. Jyväskylän lisäksi Hotasen ja Suojasen toimipaikkaverkostoon kuuluu myös Himos, jossa työskentelee kaksi kiinteistönvälittäjää.

”Meillä on nyt Jyvässeudulla koossa yhteensä 25 asuntokaupan osaajan joukkue, jonka yhteistyön kaikkein tärkein tavoite on asiakkaan ensiluokkainen palvelu. Koko joukkueemme kontaktit ja verkostot ovat käytössä, jotta löydämme parhaan mahdollisen ratkaisun jokaiselle myyntiimme annetulle asunnolle tai kiinteistölle”, sanovat Hotanen ja Suojanen.

Sanna Hotanen on toiminut Kiinteistömaailma-yrittäjä Jyväskylässä seitsemän vuoden ajan. Keski-Suomessa lukuisissa asuntokaupoissa tutuksi tullut kiinteistönvälittäjä Visa Suojanen aloitti Hotasen yrittäjäkumppanina viime vuonna. Nyt kolmen asuntomyymälän kokonaisuudeksi laajentunut Hotasen ja Suojasen yritys palkittiin Kiinteistömaailman Vuoden ketjuyrityksenä vuonna 2019. Palkintoperusteissa sitä kiitettiin ammattimaisesta, laadukkaasta ja systemaattisesta työstä. Vuonna 2021 yrityksen liikevaihto kasvoi lähes 30 % ja oli vuoden lopussa 2 300 000 euroa.

Yrittäjä, toimitusjohtaja Sanna Hotanen, Kiinteistömaailma Jyväskylä Kauppakatu ja Tourula, puh. 0405818201
Yyrittäjä Visa Suojanen, Kiinteistömaailma Jyväskylä Kauppakatu ja Tourula, puh. 040 352 4293

Kiinteistömaailma on kauppamäärillä mitattuna Suomen suurin kiinteistönvälittäjä. Sen kaikki asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia ketjuyrityksiä. Ketjulla on noin 100 asuntomyymälää eri puolilla Suomea.

22.03.2022 Kiinteistömaailma