Hans Sten nimitetty Kiinteistömaailma Oy:n talousjohtajaksi

Kauppatieteiden maisteri Hans Sten on nimitetty kauppamäärillä mitattuna Suomen suurimman kiinteistönvälitysketjun Kiinteistömaailman talousjohtajaksi. Viimeksi talousjohtajana Kotikatu Groupissa ja sitä ennen mm. Avarassa työskennellyt Hans Sten aloittaa tehtävässä 1.1.2021. Hän seuraa tehtävässä Marina Saleniusta, joka siirtyy pois ketjun palveluksesta.

- Olen 15 vuotta saanut eri tehtävissä tarkastella suomalaista kiinteistöalaa eri näkökulmista. Odotan innolla, että pääsen hyödyntämään tuota kokemustani ja jälleen oppimaan uutta, kun lähden omalla panoksellani tukemaan Kiinteistömaailman kasvutarinaa, Hans Sten sanoo.

Sten aloittaa Kiinteistömaailmassa tilanteessa, jossa takana ovat täysin poikkeukselliset kuukaudet.

- Vahvan alkuvuoden jälkeen asuntokaupan volyymeissä nähtiin merkittävä pudotus, kun kevään koronakuukaudet leikkasivat ketjun kauppamääristä neljänneksen. Asuntokauppaa saatiin kuitenkin ylläpidettyä läpi noiden poikkeuksellisten kuukausienkin laajentamalla nopeasti digitaalisia palvelutapoja, ja jo kesäkuussa pääsimme jälleen kasvu-uralle, jolla olemme edelleen. Toivotan Hansin lämpimästi tervetulleeksi Kiinteistömaailmaan toteuttamaan ketjun vahvaan kasvuun tähtäävää strategiaa, samalla kun kiitän Marinaa pitkäaikaisesta ansiokkaasta työstä ketjun hyväksi, sanoo Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Risto Kyhälä.

Risto Kyhälä, toimitusjohtaja, Kiinteistömaailma Oy, puh. 0400 998800
Hans Sten, talousjohtaja, Kiinteistömaailma Oy (1.1.2021 alkaen), puh. 040 5579392

Hans Stenin valokuva on ladattavissa Kiinteistömaailman kuvapankista.

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee yli 600 asuntokaupan ammattilaista noin 100 asuntomyymälässä. Kauppamäärillä mitattuna Kiinteistömaailma on kiinteistönvälityksen markkinajohtaja Suomessa.

17.11.2020 Kiinteistömaailma